Kõrvamärkide kättesaamiseks täiendavad võimalused
2014-11-05 14:18:00
Täiustasime kõrvamärkide väljastamise protsessi selliselt, et kõrvamärke saab kliendile saata ka kulleriga või Post24 automaatidesse. Nende teenuste puhul teavitatakse paki saajat e-posti aadressil või SMSiga, seega on oluline, et kõrvamärkide tellija kontaktandmed JK andmebaasis oleksid õiged. Kui esitate tellimuse e-kirjaga, lisage kirjale kindlasti nii telefoninumber kui e-posti aadress, millele teade peaks saabuma. Täpsed kontaktandmed on vajalikud samuti standardpaki saatmisel, sest ka siis saab Omniva pakiteate saata SMS-le või e-posti aadressile.
Kasutusele jäävad ka senised võimalused: kõrvamärke saab meie peamajast ja maakonnakontoritest, piimaprooviautoga ja postipakiga Omniva (Eesti Post) postiettevõtete kaudu.