Possu tugiteenus
Possu tugiteenuse (Helpdesk) eelnõue on, et kliendil peab olema tasutud litsentsi maksu kohta väljastatud arve. EESTI PÕLLUMAJANDUSLOOMADE JÕUDLUSKONTROLLI AS pakub kliendile järgmisi teenuseid:
- Eesti Põllumajandusloomade Jõudluskontrolli AS Possu kontaktisik vastab kõikidele küsimustele, vaatamata sellele, kas tegu on riistavara või tarkvara veaga, masina administreerimisel tekkinud veaga või kasutaja koolitamisega,
- Eesti Põllumajandusloomade Jõudluskontrolli AS vastab kliendile tööpäeva jooksul peale küsimuse esitamist, kui ei lepita kokku teisiti.
- Eesti Põllumajandusloomade Jõudluskontrolli AS Possu nõustamisteenus töötab esmaspäevast reedeni kella 8:15-st 16:30-ni (telefon 738 7765, 520 6245),
Konkreetseid vastuseid antakse järgmist tüüpi täpselt esitatud küsimustele:
- Programmi installeerimine
- Programmi häälestamine vastavalt vajadustele
- Mahtude analüüsimine ja planeerimine
- Arhiivide tegemine ja taastamine
- Ühildatavus, funktsionaalsus ja kommunikatsioon
- Programmi kasutamise koolitus
- Lisainformatsioon Possu trükiste kohta
- Tarkvaras leitud vigade parandamine
Possu tugiteenuse raames on võimalik Possu nõustaja ka kohale kutsuda. Jõudluskontrolli mittetegijatele lisandub arve sõidukulude kohta vastavalt Eesti Põllumajandusloomade Jõudluskontrolli AS hinnakirjale.
Possu tugiteenus ei sisalda järgmisi teenuseid, kuid mille kohta on Eesti Põllumajandusloomade Jõudluskontrolli AS võimalik kliendiga teha eraldi leping, kui see peaks vajalikuks osutuma:
- tarkvara ülesseadmine võrgus,
- riistavara või operatsioonisüsteemi uuendamine või installeerimine,
- rakenduste väljatöötamisel abistamine.